PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – FAQ
Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak założyć konto na benefit.jagiellonia.pl

    Podczas zakładania konta w programie Jaga Benefit (benefit.jagiellonia.pl) należy podać ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w systemie zakupu biletów i karnetów (jagiellonia.kupbilety.pl) i na e-sklepie (sklep.jagiellonia.pl). Tylko wówczas punkty za zakupy będą naliczały się prawidłowo.
  2. Czy mogę zalogować się do programu, jeśli nie byłem w obecnym sezonie na żadnym meczu?

    Tak. Kupując bilet po raz pierwszy, rejestrowałeś się już w systemie sprzedaży biletów. Jeśli podasz podczas rejestracji ten sam adres mail, który wskazałeś podczas zakładania konta w systemie biletowym, będą naliczane punkty. Bez podania e-maila w systemie sprzedaży punkty nie będą jednak naliczane.
  3. Jak zbierać punkty za zakup pamiątek klubowych?

    Punkty za zakup pamiątek (w sklepie stacjonarnym i w sklepie online) będą automatycznie zapisywane na koncie użytkownika programu. Warunkiem jest, aby podobnie jak w przypadku biletów, uzupełnić swoje dane w systemie sprzedaży i podać właściwy adres e-mail (patrz punkt 1).
    W przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym, o fakcie bycia zarejestrowanym w programie należy poinformować obsługę sklepu. W przypadku sklepu online trzeba posługiwać się tym samym adresem e-mail co w Programie.
  4. Co, jeśli uważam, że punkty w programie zostały mi błędnie naliczone?

    Wszystkie pytania dotyczące Programu Jaga Benefit prosimy przesyłać na adres e-mail benefit@jagiellonia.pl
    Nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać każdy problem i odpowiedzą na pytania.
  5. Czy jest limit pamiątek, które może otrzymać użytkownik?

    Nie ma limitu. Wszystko jest zależne od ilości zebranych punktów. Każdy uczestnik Programu może wymienić punkty na kupony zniżkowe, gadżety i nagrody specjalne. W przypadku wymiany punktów na przedmioty obowiązuje zasada „wybrany przedmiot odbierzesz za 1zł”.
  6. Jak szybko będą widoczne moje zdobyte punkty?

    Punkty powinny naliczyć się najpóźniej 10 minut po transakcji. W przypadku gdyby nie były widoczne na koncie po dokonanym zakupie, konieczne będzie wylogowanie i ponowne zalogowanie się w Programie.
  7. Kto może zostać uczestnikiem Programu Jaga Benefit?

    Uczestnikiem programu może zostać każda osoba. Nie ma żadnych ograniczeń. Konieczna jest poprawna rejestracja. Podczas zakładania konta w Programie Jaga Benefit (benefit.jagiellonia.pl) należy podać ten sam adres e-mail, który został podany podczas rejestracji w systemie zakupu biletów i karnetów (jagiellonia.kupbilety.pl) i na e-sklepie (sklep.jagiellonia.pl). Tylko wówczas punkty za zakupy będą naliczały się prawidłowo.
  8. Za co otrzymuję punkty w programie Jaga Benefit?

    Punkty w Programie przyznawane są za zakup biletów, karnetów oraz pamiątek klubowych. Każda wydana złotówka to jeden punkt w programie (np. kupując pamiątki za 50 złotych otrzymasz 50 punktów w Programie). Dodatkowo będzie można otrzymywać punkty bonusowe za zakup produktów premiowanych.
  9. Na co mogę wymienić punkty?

    Punkty można wymieniać na kody zniżkowe (na zakup biletów, karnetów i pamiątek) oraz na nagrody specjalne przewidziane w Programie.
  10. Czy punkty w programie ulegają przedawnieniu?

    Nie. Zdobyte punkty nie ulegają przedawnieniu.
  11. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów?

    Aby sprawdzić ilość punktów należy zalogować się na swoje konto w Programie Jaga Benefit. Jeśli nie mamy jeszcze konta należy się zarejestrować używając adresu e-mail wykorzystywanego w systemie sprzedaży biletów.
  12. Czy mogę swoje punkty przekazać innemu użytkownikowi?

    Nie ma takiej możliwości. Każdy uczestnik programu zbiera punkty na swoim koncie.
  13. W jaki sposób wymienić punkty na zniżki?

    Aby zrealizować kod zniżkowy na zakup karnetu, biletu lub klubowego gadżetu, należy wpisać go w trakcie dokonywania transakcji na stronach jagiellonia.kupbilety.pl lub na sklep.jagiellonia.pl
    Zniżkę można wykorzystać także podczas zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Poinformuj o tym sprzedawcę.
  14. Zapomniałem hasła i loginu do konta – co robić?

    Loginem do programu jest podany przy rejestracji adres e-mail. Natomiast hasło można zresetować klikając w odnośnik „Zapomniałeś hasła”.
  15. Jak mogę zrezygnować z konta w programie Jaga Benefit?

    Aby usunąć konto w programie Jaga Benefit należy wysłać e-mail z prośbą o jego usunięcie na adres benefit@jagiellonia.pl. Prośba taka musi być wysłana z adresu e-mail, który został wykorzystany przy rejestracji w programie.
  16. Wybrałem opcję wymiany punktów na produkt – gdzie go odbiorę?

    Odbioru można dokonać w Jaga Fan Shop, Galeria Carrefour Zielone Wzgórze ul. Wrocławska 20 Białystok. Koszt wybranego przedmiotu wynosi 1 zł.
  17. Jak wymienić punkty na produkt?

    Odbioru można dokonać w Jaga Fan Shop, Galeria Carrefour Zielone Wzgórze ul. Wrocławska 20 Białystok. Koszt wybranego przedmiotu wynosi 1 zł. Na miejscu należy okazać kod lub podać adres e-mail.
  18. Jak zmienić hasło?

    Zmiany hasła można dokonać z poziomu konta. Po zalogowaniu na benefit.jagiellonia.pl klikamy na „zmień hasło” i postępujemy według instrukcji.
  19. Jak zmienić Avatar?

    Zmiany avatara można dokonać z poziomu konta. Po zalogowaniu na benefit.jagiellonia.pl klikamy na „zmień avatar” i postępujemy według instrukcji.
  20. Gdzie znajdę kod, który upoważnia do zniżki?

    Kod zostaje wysłany na podany przy rejestracji adres e-mail i widoczny jest na koncie po zalogowaniu.
  21. Czy za zakupy w sklepie stacjonarnym też są przyznawane punkty?

    Tak, punkty są przyznawane także za zakupy w sklepie stacjonarnym. Wystarczy podać sprzedawcy swój adres e-mail.
  22. W jakim czasie od wyboru produktu w Programie mogę ją odebrać?

    Nagroda będzie do odbioru przez 30 dni.
  23. Jak wygląda wysyłka wybranego produktu?

    Produkt może zostać wysłany w dowolne miejsce. Koszty przesyłki ponosi uczestnik Programu.
  24. Czy historia odebranych przedmiotów będzie widoczna na koncie?

    Historia zrealizowanych zniżek oraz odebranych produktów będzie widoczna na koncie po zalogowaniu.
  25. Co oznacza ważność katalogu?

    Ważność katalogu oznacza, że po zakończeniu ważności katalogu, Kibice znajdą na stronie www.benefit.jagiellonia.pl nowy katalog, z którego będą mogli korzystać. Nie oznacza to natomiast, że upływająca data obowiązywania katalogu spowoduje utratę punktów.
  26. A co z nagrodami specjalnymi? Czy przechodzą do kolejnych katalogów?

    Nagrody specjalne nie mają określonego terminu ważności. Kibice mogą mieć pewność, że znajdą je w kolejnych katalogach.
  27. Nie mogę się zalogować. Pojawia się komunikat, że moje konto jest już zajęte. Co mam zrobić?

    Prosimy o kontakt na adres e-mail benefit@jagiellonia.pl z adresem, na który nastąpiła próba rejestracji. Konto zostanie usunięte przez administratora i niezbędne będzie ponowne jego założenie.
  28. Dlaczego nie otrzymuję linku aktywacyjnego?

    W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy wiadomość nie znajduje się w skrzynce spamu. Jeśli nie znajdziemy tam linku aktywacyjnego, prosimy o ponowną weryfikację czy podczas zakładania konta został wpisany ten sam adres e-mail, który został podany podczas zakładania konta w systemie sprzedaży biletów oraz na e-sklepie.
  29. Czy zniżkę mogę wykorzystać tylko raz?

    Dany kod – wygenerowana zniżka jest jednorazowa. Można ją wymienić podczas jednej transakcji pamiętając, że wartość zniżki nie może być większa bądź równa cenie karnetu, biletu lub produktu.
  30. Kupowałem jednocześnie dużo biletów (sobie, znajomy, rodzinie), a punkty naliczyło mi tylko za moje bilety. Jak to możliwe?

    Jaga Benefit jest systemem, który przypisuje punkty każdej z osób, które były na meczu.
    Zatem punkty zostały przypisane do każdego z kont zgodnie z przelicznikiem.